pnhv

pnhv
@f_pnhv
Ama unutma, taş duvarlar arasında senden başka pencerem yok.*
Asla beraber olmayacağız. Aynı evi, aynı teni paylaşmayacağız. Asla aynı masada oturmayacağız. Hatta; aynı şehirde bile yaşamayacağız.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gözlerime baktığında kalbinle bakmadığını ve bana hala söylemediğin şeyler olduğunu hissettiğimde vazgeçtim.
Oturup konuşsaydık,geçerdi belki her şey. Başını alıp gitmek sevdaya dahil değil.
Ne güzel söylemiş Cemil Meriç; "Sana kızmıyorum, sen bu kadarsın bilmeliydim."
Bukowski şöyle diyor: "Sevmeyi falan değil, yalnızlığı öğren. Çünkü zor zamanlarda, en çok ona ihtiyacın olacak." ve Nietzsche şöyle noktalıyor: “Terk edilmişlik başkadır, yalnızlık başka.."