gracen ve atticus ikilisini acıkcası cok sıkıcı buldum ve atticusun hicbir sey bilmeden aldıgı malca kararlar artı kendine olan guvensizligini baskalarına yıkması cokkkk daha sıkıcıydı kitabın yarısını bunların kaplaması beni bitirdi. romeria da romeria sen de abinin nisanlasına yan bakmasaydın? beni manıpule etmis de buyulemis de gururuna yediremedigi icin bahane edip duruyo. ve yazar romantizm hic yok diye bu atticusla gracen ikilisini yazıp durmus. yani zander ve romeriayı yazmak bu kadar istemiyosan yazmasaydın ve bizim asıl çekimli ciftimiz komutan kraliceyi verseydın.. hayranlar istememis diye vazgecmis.. hayranlar da mal
olmayacaklarini bıle bıle jarek romeria sahnleri icin sabırsızlanıyorm.. zander o kadar sıkıcılasti ki 0 kıpırdatıo offf
Hırsızların ve Kaosun Kraliçesi