G.

G.
@fallingthadarksness
~𝐆𝐭
Olmayacağını adın gibi bildiğin halde istemekten vazgeçemeyeceğin kadar güzel şeyler var.
1000Kitap
G.
Maalesef..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben öyle birini sevdim ki... Bir nevi intihardı
G.
Yaşamak denirse
Biz hiç beceremedik.. Sevmeyi de terketmeyi de Korktuğumuz o gözlerin Karşısında direnmeyi de
Müzik
G.
💔