G.

G.
@fallingthadarksness
~𝐆𝐭
Biz hiç beceremedik.. Sevmeyi de terketmeyi de Korktuğumuz o gözlerin Karşısında direnmeyi de
Müzik
Reklam
Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır. Fyodor Dostoyevski
𝙽𝚎 𝚟𝚊𝚛 𝚗𝚎 𝚢𝚘𝚔𝚜𝚊 𝚢ı𝚔ı𝚕𝚍ı 𝚒ç𝚒𝚖𝚍𝚎, 𝚋𝚘𝚖𝚋𝚘ş𝚞𝚖...
𝙉𝙚𝙙𝙚𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙙𝙚𝙧𝙩 𝙗𝙞𝙩𝙚𝙧 𝙙𝙞ğ𝙚𝙧𝙞 𝙜𝙚𝙡𝙞𝙧?
-Elim'de olmayan şeyler var Olric. +Nedir efendimiz? -Elleri Olric, elleri...
Reklam