fate

fate
@fateeeeee
Sevgi yeterli değildir onu nasıl göstereceğini iyi bilmelisin🍂
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
O kadar zaman haksız yere suçlu hissetim ki dönüp şöyle bir bakıyorum da tek suçum kendimi ziyan edişimmiş
Yazamıyorum bu gün aklımdaki dağınık cümleler bir türlü bir araya gelmiyor
Sıkılabilir miydi insan sevdiğinden sevdiğini yanındayken bile özlemez miydi Bir olmak değil miydi Sevda Biri olmak normalleşmek değil miydi Normalleşmek demişken Normalleşenler herkesleşmez miydi Herkes olmak Herkes olmak Herkesleşmek İnsan herkes gibi olanı sever miydi İnsanlar herkesleşebilir miydi Yoksa insanları insanlar mı herkesleştirendi Me🍁
Derindir geceler İçinde kaybolduğum Belki de kendimi kaybettiğim Kimbilebilir belki de içimdedir gece Belki de içimde kaybolandır gece Belki gecede kendimi aramıyorumdur Belki içimdeki geceye son vermeye çabalıyorumdur Hayır hayır içimdeki geceyi aramıyorum İçimdeki karanlıktan kaçıyorum ~me