Sıkılabilir miydi insan sevdiğinden
sevdiğini yanındayken bile özlemez miydi
Bir olmak değil miydi Sevda
Biri olmak normalleşmek değil miydi
Normalleşmek demişken
Normalleşenler herkesleşmez miydi
Herkes olmak
Herkes olmak
Herkesleşmek
İnsan herkes gibi olanı sever miydi
İnsanlar herkesleşebilir miydi
Yoksa insanları insanlar mı herkesleştirendi
Me🍁