Buna hayvan demek,hayvanlara hakaret olur.Hayvan,içinde merhamet barındırır,beslenme sorunu olmasa başka bir hayvanı yemez.Bunlar hayvandan aşağı derecede.
melek
@zihnimdekikavga
·
allah belanı versin soyunuz kurusun adi köpekler geberin
6 Şubattan ders mi çıkardık yoksa yıldönümünde duygusal patlamalarla mı geçiştireceğiz? Yapılan ahlaksızlıkları (Kızılay’ın çadır satması gibi) unuttuk mu yoksa bir daha olmaması için liyakatli seçimler mi yaptık?
Neler değişti ?