Bugün Ustad Necip Fazıl'ın cok guzel bir sözünü isittim sizinle de paylaşayım.
'Biz bize gerici diyenlere deh demek icin gerideyiz.'
Çok tasvip ettigim bir tutum olmamasina rağmen benim bile baya hoşuma gitti :D
Gecemiz güzel olsun dostlar <3
Arkadaşlar burası daha çok kitap içeriği olan bir platform. Fotograf paylasmak icin instagram snapchat gibi uygulamalar var. Orayi tercih edebilirsiniz.