》ÑAPÍĞMM...《

》ÑAPÍĞMM...《
@fatma_5050
Ne blim
Lise die bi yer️
HALA YAŞIYOZ MİKİİ
155 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ey sevgili. Biz seninle bir salkımın iki aşık üzümüyken, başka şişelerde şarap olmuşuz, başka hayallerde harap olmuşuz.
Reklam
Kalbimi ve ruhumu vermemin bir yararı yok, sen zaten bunlara sahipsin. O yüzden sana bir ayna getirdim. Kendine bak beni hatırla.
Bir kızı güzel olduğuna ikna etmek dünyanın düz olduğunu kanıtlamaktan daha zor .d
Uykuyu bu kadar sevip de gece uyumamak da ayrı bi manyaklık😂