》ÑAPÍĞMM...《

》ÑAPÍĞMM...《
@fatma_5050
Ne blim
Lise die bi yer️
HALA YAŞIYOZ MİKİİ
155 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Önceden saçma gelen şarkının Şuan anlamlı gelmesi...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Birçok romanda kahraman olursun. Ama unutma en çok kendi hikayende yorulursun...
~Delirdiğimi düşünüyorum da, delirdiğim beni düşünüyor mu?~
Kafa karıştırıcı soruu
Siyah renk olmasaydı, karanlıkta hangi renk olurdu?
Acı verecek kadar gerçek ve güzelsin...