aykacfatma

aykacfatma
@fatmaaykac
Hemsaye "fısıltı" HER ŞEY ANINI BEKLER
En güzel reçeteyi Sait Faik yazmış: "Tek ihtiyacım olan şey;bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında herşeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seninle yan yana olmanın nasıl bir şey olduğunu hayal ediyorum. Sana sım sıkı sarılmak ve gölgeni dahi öpmek...Elini hayranlıkla tutmak ve sabah beşte uyanıp güneşin doğuşunu başın omuzlarımdayken izlemek.. seninle geçtiğimiz her yerde durup sıkıca bir kere sarılmak başıma ne gelirse gelsin her zaman yanımda olduğunu anımsayıp gülümsemek.. Dünyadaki bütün kadınlarla arkadaş olup seninle sırdaş olmak. Sonsuza kadar seninle yaşamanın nasıl bir şey olduğunu hayal dahi edemiyorum.♥️
İntahar mektubunda tek bir cümle yazıyordu "Çiçeklere aşağıdan bakmaya gidiyorum"🍁
"_Ya aşk _Ah aşk! dedi Esmeralda, sesi titriyor, gözleri ışıldıyordu. İki sevgilinin bir bedende bir araya gelmesi. Bir melekte bütünleşen bir erkek ve bir kadın. Cennetin ta kendisi." 💝
"Nefes alamadım, diyorum sana. Nefes alamadım omzumdaki ağırlığın dahasını hissettim göğsümde. Kaburgalarıma çiçekler ekeceğim yaşta, bire bir mezar taşlarını diktim. Ölmeyen bir cesedi tabuta sığdırdılar, sesimi çıkarmadım. Kaybettim ışığımı, Gülen gözlerim gülmez oldu. kanadımı kırdılar benim, Uçup coşan gönlüm uçmaz oldu. Gülüşüm, Bakışım, Susuşum, Sözlerim, Hepsi değişti... Naptılar bana böyle! Ne hale getirdiler beni.. Yorgunum ben dinlenemiyorum. Kırgınım, kırıklarımı toparlayamıyorum.hayallerim var, kuramıyorum. Yalnızım, kimsenin yanına gidemiyorum. en acısı da çekip gidiyorum arkamda bıraktığım kırgınlıklarımı unutamıyorum"🍁🍁
Aşk