"Nefes alamadım, diyorum sana. Nefes alamadım omzumdaki ağırlığın dahasını hissettim göğsümde. Kaburgalarıma çiçekler ekeceğim yaşta, bire bir mezar taşlarını diktim. Ölmeyen bir cesedi tabuta sığdırdılar, sesimi çıkarmadım. Kaybettim ışığımı, Gülen gözlerim gülmez oldu. kanadımı kırdılar benim, Uçup coşan gönlüm uçmaz oldu. Gülüşüm, Bakışım, Susuşum, Sözlerim, Hepsi değişti... Naptılar bana böyle! Ne hale getirdiler beni..
Yorgunum ben dinlenemiyorum. Kırgınım, kırıklarımı toparlayamıyorum.hayallerim var, kuramıyorum. Yalnızım, kimsenin yanına gidemiyorum. en acısı da çekip gidiyorum arkamda bıraktığım kırgınlıklarımı unutamıyorum"🍁🍁