İnsan, kendini yük olarak hissettiği yere hiç ait olmazmış zaten.
Kendini kısıtlamak zorunda kaldığı yere de ait olmazmış.
Ve yine insan, anlatamadığı ve anlaşılmadığı yere de hiç ait olmazmış.
İnsan, olmak isteyip de olamadığı yere aitmiş aslında.
Bazı insanlar kendini hiçbir yere ait hissedemez, bir arayışın içinde kaybolmuş gibidir. Kendine ait hissetmediğin yerde yaşamaya mecbur olman ise dünyanın en kötü hissidir.