Yüreğideliziyan

Yüreğideliziyan
@fatmaclk_
Yazık olur bu düş yarı kalırsa..
Derdi olan ne'ylesin?
Reklam
Bütün dünya benim olsa gamım gitmez nedendir bu? Ezelden gam turabıyla yoğrulmuş bir bedendir bu...
Bütün acılar oraya çıkıyor Bütün mutluluklar Bütün yutkunuşlarda... Hep oradalar aşamıyorum...

Yüreğideliziyan

@fatmaclk_
·
Bende bir düğüm var ; çözemiyorum...
Bende bir düğüm var ; çözemiyorum...
Konuşacak çok şey vardı, Konuşacak kimse kalmadı... #Aciyaman 04.17