Hayatta hep bir mücadele içinde oldum birsey olmadıysa kızıp pes etmedim hep bir yenisi için çabaladım ve bu durumdan asla isyan etmedim iyikiler için savaşıyorum ve savaşmaya da devam edeceğim kendime söz veriyorum..
İyi ki kadınım..
kalbimde sonsuz hissettiğim merhametim var.
Kendime has bir güzelliğim, kendi doğru bildiklerim; biraz çocukluğum, biraz deliliğim: hem dağınıklığım, hem titizliğim var. İyi ki kadınım ..
KüçükİlhamKutusu~