Ben insanları arabanın camına vuran yağmur damlalarına benzetiyorum. Bazen bir damala yavaşça aşağı doğru kayarken başka bir damlaya karışıp güçlenerek daha hızlı ilerler. Ben de sana karıştım aşkım. İnsanlar acımasız, savurgan. Hiçbir şeyin sonu gelmeyecekmiş gibi davranıyorlar. Birgün şoförün camı açabileceğini hiç düşünmüyorlar...