"Ey ademoğlu! Sen bana dua ettiğin ve benden affını umduğun sürece, işlediğin günahlar ne olursa olsun onların büyüklüğüne bakmadan seni bağışlarım. Ey ademoğlu! Günahların gökleri dolduracak kadar olsa bile ,sen benden bağışlanmanı dilersen, günahlarını affederim.Ey ademoğlu! Sen yeryüzünü dolduracak kadar günahla huzuruna gelsen,fakat bana hiçbir şeyi ortak tutmamış,şirke bulaşmamış olsan, bende seni yeryüzü dolusu mağfiretle karşılarım."