Ferhan

Ferhan
@ferhankbs
Hiçlik...
Arınır mı sanırlar kimbilir Yüreklerindeki kir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dağların ardı ağıttır, şivandır Oğul yitik,haber gelmez Gürbetin sinsi dülgeri Usulca çalışır bağrımızda ... Acı, analara yoldaş olmuştur
Koca bir savaşı bitirmiş, yorgun Beyaz sessizliğe sıralanmış Duruyorlar Yerde parçalanmış kuş bedenleri Tüyler kan ve ölüm ölüm
Al eden avcıya mı düştün Tuz mu koydular gözüne Yandın, yeniden yeniden mi döndün?
Anadolumuzun ortasına Kargıyla mı, tüfekle mi Gül ile mi çizilmiş?