Ferhat Kılıç

Ferhat Kılıç
@ferhtklc_
Öğrenci
Çukurova üniversitesi
Adana
Adana
61 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
Bu sene icin cok fazla sey söylemeye gerek duymuyorum. omuzlarımdan öpüyorum. Çabama sağlık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hiçbir hevesimin kursağımda kalmadığı bir yıl diliyorum hepsi bu
Bir teselli ver
Kötü hatıraları çöp kutusuna taşı
• Yarabbi ! Şüphesiz ki Sen işiten ve görensin. Duâları kabul edensin.Duâlarımızı kabul eyle.