Yer çekimi ile kavgalıyız galiba...

Yer çekimi ile kavgalıyız galiba...
@feri2011
Güneşin bile sarı doğup, kırmızı battığı dünyada GALATASARAYı tutmamak ta ne biliyim yani
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aşk acısında neymiş siz hiç kopya çektiğiniz sınavda düşük aldınız mı ?
Yer çekimi ile kavgalıyız galiba...
60 almıştım...
Hadi bakalım cesareti olan herkes boyunu yazsın Me: 1.63
Anket
Yer çekimi ile kavgalıyız galiba...
1.59 bu arada özledim seni...