Ferit Özü

Ferit Özü
@feritozu
Ölünce biz de iyi adam oluruz. Orhan Veli Kanık
Lisans
Şanlıurfa
Mardin
43 okur puanı
Nisan 2018 tarihinde katıldı
Kafka son olarak der ki... ''Sevdiğin her şeyi er ya da geç kaybedeceksin, ama sonunda sevgi başka bir surette geri dönecek.'' (KafKa sevenler )
Reklam
Ne yaparsan yap, pişman öleceksin. Belki yaptıklarından, belki de yapmadıklarından. Dostoyevski
"Artık yaşanmayan bir yaşamda ne çok gece var!" Albert Camus
Milyonlarca halk bedenen, ruhen, fikren ve ahlaken çürüyor da, hiç kimse bu kokuşmuşluğu görmüyor. Herkesin karakteri bozulmuş veya herkes bu yozlaşmışlığa alışmış da bunu doğal bir durum sanıyor sanki. Ama bu böyle mi olmalıdır? Grigory Petrov