Bir gece de vazgeçtiğimizi sandığımız şeyler, aslında uzun uğraşların hüsranlarıdır.
Ve bir anda vazgeçtiğimizi sandığımız herşey bizi yavaş yavaş ama en şiddetli haliyle yıpratanlardır.
Bu belki bir insan,belki bir olay,belki bir hatıradır..
Bu noktada bırakmaksa kendine iyilik yapmaktır.
Bazen sadece vazgeçmek gerekir🍀