Fatma

Fatma
@ffatmazzel
Dertler derin Allah kerim:)
"Otobüsün camına kafasını dayadı. Yine hayal etti. Hayal etmek kadar güzel bir şey yoktu. İnsanı insan eden hayal etmektir." -Sait Faik Abasıyanık
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Başkasının yıldızı olmaaa
Ama doğru..
Aşk rezilliktir, rezil olmadıysan aşık olmamışsındır.
gerçekten olmalı
Herkes seni yanlış anlarken "olsun ben senin yüreğini biliyorum " diyen biri olmalı.
"Kalp de yorulur bazen fakat içindeki güzelse dinlenmek de lütuftur."