Gece kuşu..

Gece kuşu..
@figen123
Okumadan geçen bir gün yitirilmiş bir gündür...
Oluyor gibi oluyor ,ama yine olmuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
**Yoruldum...##
Bir dünya insan var Bir insan dünyamm..#
Insanlara alışmayın...
Mutlu olmayı yarına bırakmak,karşıya geçmek için nehrin durmasını beklemeye benzer..