Figenlibrary

Figenlibrary
@figenlibrary
Biz insanlar her zaman kaygıları ve emelleri olan her daim geçici birer süstük!
Puan vermedi
Dünyada tanınmış farkındalık ve aydınlanma uzmanı olan #davidrhawkins den #şifaveiyileşme Sayfaları tekrar tekrar okuduğum,not aldığım" okudum bitti" dediğim bir kitap değil.Açıkcası buraya da nasıl yorumlarım bilmiyorum çünkü ciddi mana da bırakın kitaplığınızı elinizin altında olması gerekir diye düşünüyorum. Stres,sağlık,ruhsal,ilkyardım,cinsellik,yaşlanma süreci ,tasa ve korku,kaygı ,kilo vermek,depresyon ,alkolizm,kanser,ölüm kavramı gibi bir çok konuya ders ve seminerlerinde değinerek bu kitap ortaya çıkıyor.Her bir başlığı tekrar okudum. İnsan deneyiminin nasıl oluştuğunu hatırlamak,bu olgunun nerede gerçekleştiğini görmek için içimize bakıyoruz.Beden,zihin,ruh ilişkisine deneyim açısından baktığımızda temel de yatan şeyin korku olduğunu görüyoruz. Yaşam da büyük yüzleşmelerin büyük dönüşümlere ve görünmeyen ruhsal faydalara yol açtığı aşikar. Enerji alanlarınız olumsuzluga doğru yol alırsa hiç bir şey şifa olmaz aksine bütün yollar tıkanır.İç huzur da başkalarını yargılamayı bırakırsak özümüze döneriz. Ve bütün bunlar bir kitap okumakla olmaz; sıçrama yapmakla ciddi mana da yüzleşmekle olur. Olayları akışına bırakıp teslim olsak duygular da bir süre sonra sakinleyecektir.Yasadigımız bütün sorunları,büyük felaketleri ruhsal çatışmalarımizı içsel deneyim haline getirip yuzlestiğimizde bir nebze de olsa ihtiyacımız olan şeye hayatin sunduklariyla baş etme hevesimizdir. Yitik Ülke Yayınları yayınlarından çıkan baş ucu kitabı niteliginde #şifaveiyileşme Ece Ceren Gültepe tavsiyesi.. iyi ki okudum diyorum. Esenlikle kalın efenim #egehanfigenyorumluyor #kitapönerisi #bookstagram instagram.com/p/DEzqJaEMfn2/?...
Şifa ve İyileşmeDavid R. Hawkins · Günçe Yayınları · 202410 okunma
Reklam
Puan vermedi
Aşk romanlarının kraliçesi #jojomoyes ten on bir öykülük güzel bir kitap okudum. İhmal edilmiş insanlar , yaşanmayan duygular ,kaçırılan şanslar,değer görmeyen aşklar,birbirini anlamayan ciftler ...derken sayfalar bir solukta bitti @dogan_kitap ve @dexpub tan #parisebirbiletvediğeröyküler Oktay Volkan Alkaya @dogankitap_etkinlik teşekkürler İyi mi pazarlar ? Esenlik diliyorum #kitaptavsiyesi #okudumbitti #egehanfigenyorumluyor instagram.com/p/DEuOQcNstFj/?...
Paris'e Bir Bilet Ve Diğer ÖykülerJojo Moyes · Dex Kitap · 202450 okunma
Puan vermedi
Yeni senenin ikinci yorumu olan kitabım #sincivevovo ile "merhaba dostlar merhaba " Subay olan Sinan İNCİ geçirdiği kaza sebebiyle mesleğine veda etmek zorundadır.Dedesinden kendisine miras kalan konakta arkadaşı Vedat VOLKANOĞLU ile birlikte bir günlük bulurlar ve Amaros adlı bu gezegende bir çocuğu aramaya koyulurlar. Adı Fiskosko olan bu çocuk bulunabildi mi? Oraya nasıl gidebildi? Gerçekten yıldızgeçidi var mı ? Resimlerle de süslenmiş bu kitabı okurken ben çok eğlendim,çocuklarınıza bir akşam yataklarına uzandiklarında onlarla kaliteli zaman gecirmeniz için #sincivevovo diyorum. Yeni sene esenlik getirsin efendim @perseusyayinevi kalitesiyle beraber yorumladigimiz Ece Ceren Gültepe #kitapönerisi #okudumbitti #tavsiyekitap
Sinci ve VovoDeniz Akçay · Perseus Yayınları · 20247 okunma
Puan vermedi
"O şeyin ismi başörtü inanç sembolü, senin boynundaki kolye gibi" Suriyeli Lina'nın mülteci olarak yaşadığı İsveçte başından geçenleri anlatan kitap yazarın anlatımda ki sadeliği ile büyük bir okuma keyfine dönüşüyor. Bir tanıdığının yanına yerlesen kahramanımız türlü dislanmisliklari yaşarken dost kalmayı başaracak mi? Alex ve Lina'nin macerası nerede,nasıl son bulacak ?hepsi ve daha fazlası #küçükanlar da. Bu satırları yazmaya çalışırken yaktığım dört parmağın acısını çekiyorum Esenlik diliyorum her yeni seneye @elpisyayinlari Ece Ceren Gültepe #kitapkurdu #yeniseneyeyenikitaplar #kitapönerim #tavsiyekitap
Küçük AnlarGülistan Aslan · Elpis Yayınları · 20249 okunma
Puan vermedi
"Hayatın içinden geçmeye çalışıyordum ama cehennem her yerdeydi.Kendi cehennemimi inşa etmeyecegime dair söz vermiştim ben de kendime.Annemi,ablalarimi,kardeşimi kurtaracagima ...Oysa şimdi şu halime bak" Anne-baba demek kendi gördüğünü,bildiğini ailesine dayatmak demek değildir.Cocuklar sizin olabilir ama hayat onların ve hayallarine izin verin. Selim,karakterimizin adı ve muhafazakar babasından çekmediği kalmiyor.Yedigi dayaklarin haddi hesabı yok,sonra annesi giriyor devreye adam kızları da dahil aile esrafini hemen her gün yeşil hortumla kolu kirilina kadar dövüyor! Kimseye ne istediği sorulmuyor ,tek bir sevgi sozcugu yok .Hep eleştiri hep azar,dayak.Bir ara dayilarina sığınıp az rahatliyorlar sonra yine morluklar içinde korkudan geçen günler..derken Selim universiteyi kazanır gözü dışarıda olmasın hovardalik yapmasın diye Perihan ile apar topar evlendirilir ki yaşları 18-17 dir! Göya hovardalik yapmasın diye ilerleyen sayfalarda bu yasanmamisliklar ailesine hatta hayatına mal olacaktır. Perihan ise evcimen ,anaç kadın .öyle yetişmiş görmüş bilmiş ne yapsın? Yuvamı kurtarırım diye bekliyor her daim..Allah'tan kızlarına ve ona bir şey olmadı ; olmadı dediğim hali de buysa tabii! Bir baba ailesini sevmezse demiştim aksi yürekte kanayan yaradır diye belirtmiştim. Babasından Selime miras kalan sevgisizlik onu dipsiz kuyulara iterken bir gün bile kendine sorular sormayıp doğru yolunu bulma çabası içine girmezken bir ömür nasıl harcanır ,bir yuva ne şekilde dağıtılır güzel bir örneği #uzunzamanönce kitabı. İnsan yaşamadığı duyguların,hayatın esiri mi acaba? Ya Gizem?Annesiz geçen cocukluk sevgisiz büyüyen babasından görmediği değeri başkalarında arama telaşı miydi eksikligini kapatmak isteyen davranışları? Birbirlerine hayatı dar ederken ne kendilerine iyi geldiler ne
Uzun Zaman ÖnceZekeriya Çetin · İnkılap Kitabevi · 2023190 okunma
Reklam