layıh

layıh
@filankesi
Ruhunu anlayanlarla kal..
@filankesi·
·
sabitlendi
Uzaklaşmak,özgürlüktür...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve battıkça batıyordu insan, ne yapsa, ne söylese...
Pablo Neruda:"İyi insanlar kırıldıkça içine kapanır,  dışarıdan bakanlar ukala zanneder."diyor ve Dostoyevski ekliyor: "İnsanlar seni çözemedikleri zaman ön yargılarını kullanırlar..."
Dışarıda hiçbir şey yok, her şey içimde...
Yoruldum ve hiçbir şeye değmedi...