Firat TASMAN

Azm-i sefer ettin dil-i nâçârı unutma Gittin güzel ammâ bu dil-efkârı unutma Gâhîce uyandıkça şebistân-i safâda Şol gice olan sohbet-i hemvârı unutma..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mağlup mu desem, mahçup mu? Ama ikisi de değil. Ben garip, sen güzel, dünya mutlu... Öyle tuhafım bu akşamüstü. Ahmed Arif
Maksat güzel bir yıl olsun mutlu yıllar 🖐🏼
Benim olmayan ne çok şeyim var.
Tu me manques..