Bazı insanlar bir terapistle görüşmenin zayıflık olduğunu düşünebilirler ama bundan daha büyük bir saçmalık olamaz Düşüncelerini başka birine açmak büyük cesaret istiyordu. Korkularını, hatalarını, yasak tanımayan arzularını... Ruh için bir spor gibiydi. Seni kendini -gerçek seni- görmeye zorluyordu.
Asıl sorunun bu olduğunu düşünüyordum, çoğu insan kendini görmek istemiyordu. Herkesin dışarıdan gördükleri kişi olduklarına inanmayı tercih ediyorlardı; gerçekte kararları veren bencil, sapkın pislikler olduklarını değil.