ST

ST
@fireintheheart
Üzülmedin mi kalbimi çarpıp çıkarken
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Varlığı var olmayanın yokluğunu yokluk olarak adlandırması ne büyük ironi.
İstemek başka zorunda kalmak başkadır.Biz hep zorunda kalırız.
Yıldızlar karanlık olmadan parlamazlar.
İçimde hep bir tamamlanmamışlık hissi var.