Okuduğum en iyi psikiyatrist kitabı. Evet psikoloji demek istemiyorum. çünkü yazar bir nöroloji uzmanı ve beyinde oluşan rahatsızların insanın vücuduna ve davranışlarına etkisini anlatıyor. Benim en buyuk çıkarımım bizim hastalık zannettiğimiz sey yaşamsal farklılıklarımızı zenginleştiren bir lütuf olabilir.
Kitap cok akıcı konular birbiri ile bağlantılı. Tarihten etkilenmiş. Ama tipik bir Ahmet Ümit kitabı... Yazar karakterlerin ailelerini hep öldürmüş arabesk vari bir durum söz konusu .
Troçki EviÖnay Yılmaz · Destek Yayınları · 20259 okunma