B.Helen

B.Helen
@flamma
"İçimdeki her şey ölmüş; sanki yalnızca kötülük kalmış..."
Prensin prensesi kurtardığı masalları hiçbir zaman sevmedim.
Reklam
"Gördüğüm en cesur korkaksın." dedi

B.Helen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
Beğendi
·
24 saatte okudu
·
2019 17. kitabı
Platon (Eflatun)
8.2/10 · 64,8bin okunma
Ölüm iki şeyden biridir: Ya hiçlik yani büsbütün bilinçsizlik durumudur veya herkesin dediği gibi, ruhun bu dünyadan ayrılarak başka bir dünyaya geçmesidir. Ölüm bir bilinçsizlik, deliksiz ve rüyasız uyuyan bir kimsenin uykusu gibi bir durum ise, o ne kusursuz, ne tam bir kazançtır!
....asıl mesele, ölümden korkmak değil, haksızlıktan korkmaktır. Çünkü kötülük ölümden daha hızlı koşar...