Bazıları soruyor iki kitaptan alıntı yapıyorsun karışık okuyamazsın kimi kandırıyorsn vs vs saçma ithamlar geliyor. Çok takmıyorm ama onların da aklı berraklaşsın.
Normal kitabım yanımda olmadığıda telefonda e-kitap ile başka bi kitap okuyorum. Hangisi ne zaman biter bilemem. Siz kendinizi çok değerli sanıyorsunuz. Kimsiniz ki sizi kandırmak için uğraşayım. Nefretime mazhar olacak kadar değerli değilsiniz.
Teşekkürler ⚘