Ben yabancı yazarların kitaplarında hiç bir zaman kendimi bulamam . Bu yüzden kendi yazarlarımızı okurum . Toprak kokar , memleket kokar , insanımız kokar . Ve acımız hep ortaktır aşk ile doğar …
Fark ettiniz mi ? Kadınlar ve erkekler artık sevişmek için kendilerine duygusal bir rol yüklüyorlar . Dürüst değiller , özgür değiller , özgün hiç değiller . Oysa savaşılmadan kazanılmaz hiç bir savaş …
eski bir fransız şarkısında da söylendiği gibi ‘l'amour est l'enfant de la liberté’ “sevgi özgürlüğün çocuğudur; hiçbir zaman zorbalığın çocuğu olmamıştır.”