â

â
@freaksecho
Hayvan terbiyecisi
45 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
Evden getirdiğim sarmaları dışarda unutmuşum hepsi çöpe gitti😔😔
Reklam
Boğazım çok kötü😭😭😔
if it aint İssey,then miss me
Yemek istiyorum artık onu ben ya (damon salvatore)