Eğer o, tapınakta dua ediyorsa insanlar evlerine kaçardı çünkü onun ibadeti son derece vahşiydi. O, başını sallar, feryat eder ve dans ederdi, bir köşeden diğerine Zıplar, önüne çıkan ne olursa olsun iter ve devirirdi. Onun için insanlar yok olurdu. Dua ettiğinde kendisi de yok olurdu.
Bilgi her zaman için tartışmaya can atar. O öğrenmekle ilgilenmez. Öğrenmede o aşağılandığını hisseder. Bu yüzden bu giderek zorlaşır: sen ne kadar büyürsen herhangi bir şeyi öğrenme olasılığın azalır.