elif

elif
@frzbie
genelde kendi kendime yazdığım hikayeler veya denemelerden parçaları yazıyorum, destek olursanız çok mutlu olurum
"Hayır, dinle. Benim üzüldüğüm şey sokakta kalmak değildi. Benim üzüldüğüm şey, o an ki kimsesizliğimdi. Sığınacak limanımın olmayıp şehrin dar gelmesiydi. Şehir öyle daraldı ki, boğuldum ama ölmedim; boğuldulça ölmek istedim."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yazık, bir çocuğu hayattan koparmak için her şeyi feda edebilecek aileye."
"Ama bir gün öyle bir gün gelecekti ki; o da yaptıklarının farkına varacaktı. Sessizleşecekti. Sessizleştikçe kendisinden nefret edecekti. En korkuncu da artık yaşamak ona zor gelecekti. Geçmişi ve pişmanlıkları onun peşini ölene kadar bırakmayacaktı."
"Herkes bir gün ölecekti, evet ama neden herkes aynı şekilde ölmüyordu? Neden bazıları daha çok acı çekerken bazıları yalnızca tek bir solukla ruhlarından ayrılıyordu? Neden ölümde bile adaletsizlik vardı?"
Çünkü umut, insanı cesaretlendirir. Cesaret ise değişimi beraberinde getirir.