Kitabı uzun zaman önce okumaya başlamıştım ve yarım bırakmıştım. Ağustos ayında yarım kalan kitapları bitirdiğim için tekrar okumaya başladım.
Puanım: 4/10
Ana karakterlerin ikisini de sevmedim. Özellikle Alex’ten nefret ettim . Kendini öve öve bitiremedi ve o davranış şekli benim sinirimi çok bozdu.O yüzden bu karakter hakkında konuşmayacağım.
Ana Huang’ın okuduğum ilk kitabı. Kadın kendini okuttu ama sanki bu kadar uzun olmasaydı daha iyi olacaktı. Serinin devam kitaplarını okusam mı okumasam mı bilemedim ama bir şans vereceğim.