"Kendimle tanıştığım yerde, gölgemi de gördüm. Ürperdim ama korkmadım. Yüzümü aydınlık olan tarafta tutmayı başarabildiğim sürece , o hep arkamda kalacak, asla önüme geçemeyecekti. "
"İyileri kötülerden ayıran şey; iyilerin hatasız olmaları değildir ; hatalarının farkında olmalarıdır. İnsan , benliğinin o karanlık tarafına hata yaparak geçmez; hatasız olduğunu iddia ederek geçer. İşte bu, insanı kibirli bir mahluk olmaya götüren en kısa yollardan bir tanesidir! "
"Tembellik , insanın kabiliyetlerine ihanetidir Çaylak! Bu yüzden kabiliyetli insanlar , kabiliyetleri olduğunu fark ettikleri konularda, diğerlerinden kat kat daha fazla çalışmak zorundadır."