fatma

fatma
@ftmerc_
୪ Kaybolmak istediğim bir yer varsa o da kitaplar arasındaydı..
".. Çölde yolunu şaşıranlar gibi biz şimdi zaman içinde kaybolmuş kimseleriz..." |Ahmet Haşim /Müslüman saati |
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biri bizi incittiğinde bunu kum üzerine yazmalıyız ki bağışlama rüzgarı estiğinde onu silebilsin... Ama biri bize iyi bir şey yaparsa onu kayaya kazımalı ki onu hiçbir rüzgar yok edemesin...!!
☀ Kaybettiklerim arasında en çok kendimi özlüyorum...
▪Kısacası şeytan şeytandı, melekte melek. Acaba insan neydi? Onu olumlu ya da olumsuz bir sıfata indirgeyerek açıklamak zordu. İnsan, Cenab-ı Hakk'ın kendisine özgürlük bahşettiği bir varlıktı. İyiye rağmen kötüyü, eğriye rağmen doğruyu seçme şansı vardı. Ancak bu özgürlük öylesine verilmiş değildi. İnsanın ruhunu her koşulda hayra yönetecek kadar olgunlaştırması gerekiyordu. Özgürlükler bu yönde kullanılırsa bir anlamı olurdu. Ancak insan önce, kendi ruhunu özgürleştirmeli, sonrada bu mutluluğu başkalarıyla paylaşmalıydı. Kendisi kötülükler yumağı iken başkasına iyilik nutukları atmanın neresinden bakılırsa bakılsın tutarlı bir yanı yoktur. İnsanlığa bir düzen sunanların, sundukları düzene önce kendilerinin inanmaları gerekir. Aksi takdirde getirdikleri düzenin ne kendisine ne de başkasına hayrı olurdu. (Kerbela Ateşi 🔅 Orhan Yeniaras)
... Sırrını rüzgara fısıldarsan Ağaçlara söylediği için suçlayamazsın. (Bin Muhteşem Güneş)