Fatmagül mutlu

Fatmagül mutlu
@ftmglmutlu
Öğretmen
Marmara Ü.
Bursa
Bulgaristan
84 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsan halet-i ruhiyesine hakim olamaz ki!
Sayfa 75
Reklam
Her zaman ayrılabiliriz; bizim için daha iyi olacağına inanıyorsan.
Sayfa 70
ESTRAGON : Bedbahtım! VLADIMIR : Atma? Ne zamandan beri? ESTRAGON : Unutmuşum. VLADIMIR : Ne olağanüstü oyunlar oynar hafıza..!
Sayfa 65
ESTRAGON : İnsan biliyorsa eğer. VLADIMIR : Sabretmekten yılmaz. ESTRAGON : Ne beklemek gerektiğini biliyorsa. VLADIMIR : Endişeye mahal yoktur. ESTRAGON : Sadece bekler. VLADIMIR : Artık alıştığımız gibi.
Sayfa 48
Onda iyi olan ne varsa hepsini vampir gibi emip iliğini kuruttuktan sonra... fırlatıp atıyorsunuz demek...
Sayfa 12
Reklam