fatma nur

Reklam
Hayatta en korktuğum şey, ben acı içinde kıvranırken birilerinin benimle dalga geçmesi.
Duygularımız söz konusu olunca dürüst olmakta neden bu kadar başarısızız? Hayat, bu duyguları paylaşmaya zamanımız olmayacak kadar bizi yorduğu için mi?