muhkem

muhkem
@galeyan0
"Yol bekler bizi..."
"Bileydim lâyık olmadığını, yürür müydüm yollarında .."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
▪︎Ve gerektiğinde, vazgeçmek de sevdaya dahil.
Dudağını kapat, çünkü susmak iyi. Gönlünü boşalt, çünkü unutmak iyi. Molla Câmî
Ya rüzgâr ol dağlarıma gül taşı, Ya da oynatma dağlarımda bir taşı...
Her şey düzelmez ama her şey geçer. Bakın buna inanın...