Kerem Uzan

İnsan öleceğini bile bile nasıl yaşar? Ya çıldırır ya da öleceğini unutur.
Reklam
Kimileri, “Sev beni!” diye bağırır, ötekiler,“Sevme beni!” diye. Ama en kötü ve en mutsuzu olan bir bölümü de, “Sevme beni, yine de bana sadık kal!” diye."
Doğruluk duygusu, haklı olmanın verdiği doyum, kendini değerlendirmenin sevinci,bayım, bizi ayakta tutan ya da ilerleten güçlü zembereklerdir."
Fakat muhterem efendim, sorarım size: Ebedi aşk nedir?
Bir yer var İyiliğin ve kötülüğün ötesinde Seninle orada buluşacağız Zülfü Livaneli Huzursuzluk