Kerem Uzan

Hiç sevmediği halde neden hep değerli olur bırakıp giden ve neden hiç düşünmeden teslim olur kalbin, üstelik o seni hiç sevmemişken.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anladım ki hayatında birinin olmaması değil birinin hayatında olamamakmış yalnızlık. Bunu 27 sene de anlarmış insan.
Bir insanı sevmek mümkün mü sence? - İyi tanımadığınız biri ise belki.. ¬
Kаdınlаrın hеpsi sаbаhlаrı kеndilеrini sеvmеmizin imkаnsız olduğunu bilirlеr. 
Bаzеn unutuyor insаn, unutulduğunu dа.