Hayat bir tohum ekmekle başlar. Bir tohum eker öleceğimiz güne dek o tohumun filizlenmesini, olgunlaşmasını, meyve vermesini bekleriz. Sonrasında meyveleri toplar yeriz ve yavaş yavaş yaprak döken ağacımızın ölüşünü izleriz.
O ağaç biziz. Bir ömür kendimizi izliyoruz.
Bu yüzden güzel yaşayalım..🌸