Ucundan tutup kaldıramadığımız her şeye söver olmuşuz. Güzelliklerin, adaletin, doğruluğun ayaklarımıza serilmesini beklerken bir bir yanlışların içinde yok oluyoruz. Kimse iyi bir şey yapmaya meyletmiyor zaten iyi şeyleri de herkes bir tek kendisi için istiyor. Herkes birbiri ile savaşıyor, ben bu savaşlardan öylesine yoruldum ki..