Ben kelebekleri çok seviyorum. Varoluşun inadıdır onlar. Aslına bakarsan bu dünyaya uygun olmayan bir canlı türüdür kelebek. Bir çift taraftan başka ne değil ki kelebek dediğin?
Annesi hastalanmış çocuklar, çocuğu kaybolmuş anneler, sevgilisinden ayrılmış insanlar, şifa bulunamayan hastalıklar, kötülükler, hainlikler, ihanet hikayeleri beni yaralıyordu. Dünyada bu kadar ızdırabın olmasına neden izin veriyor diye yetişkin insanlar?
…kaçmıştı annem. Ondan sonraki bütün terk edilişlerim o anın acısını canlandırmaktan başka bir işe yaramayacaktı. Aslında insan bir kez terk ediliyor, bir kez ihanete uğruyor, bir kez yalnız kalıyor ve sonrakiler birer çağrışım yalnızca.