________🌸_______
Aşk, olunan kişiyi güzel yapan, aşık olanın gözüdür aslında. Aşkı ruhunda sessiz dinlendiren, için için, derin derin dışarıya duman salmayan yürekler kalmadı artık. Ya benimsin ya kata toprağın sendromları, öfke patlamaları, vızır vızır işleyen cep telefonları, mermi gibi sözlerle dolu mesajlar, acı, tereddüt, güvensizlik ve arabesk bir tutum. Yakmak, yıkmak, kırmak istiyor aşık ve kurban istiyor, yok ediyor aşk. Oysa gerçek aşık, bilir ki ‘yaktığı kişiyi seviyorsa kendisidir asıl yaktığı ve yok ettiği.’ Evet, dostum susalım ve var edelim aşkı çünkü aşk ölürse aşık da ölür ve aşk, kavuşmak değil var etmek ve gerektiğinde sessizce çekip gitmektir.
#ALINTI