Eğer zayıfsan seni yargılarlar,kiloluysan seni yargılarlar,uzunsan-kısaysan seni yargıarlar,yüksek not alırsan-düşük not alırsan seni yargılarlar,her şeye ağlarsan seni yargılarlar''ağlak'',eğer hiçbir şeye ağlamazsan seni yargılarlar''duygusuz''...
AMA ÖLÜRSEN;
Onu çok severdim neden böyle oldu ki?
Neden acaba?
İnsanlarla dalga geçilmesi çok kötüdür, herhangi birinin dış görünüşüyle dalga geçtiğinde o an sana gülebilir ama evde aynanın karşısında saatlerce ağlayabilir,hani o güçlü ona bişey olmaz dediğiniz kişi varya o kişi gece saatlerce tavana bakarak hayatını sorgulayıp ağlayabilir..
Bu yüzden insanları yargılamayı bırakın..