Herşeyi berbat ediyorum yine.Her zaman olduğu gibi kırıyorum değer verdiğim insanların bana olan güvenini ve kalbini.Oysa ben kötü birisi değilim ki.Sadece kırgın ve üzgünüm.Çok korkuyorum yine en yakınlarımı kaybetmekten.Sevdiğim insanları kırıyorum istemeden.Kaybediyorum sevdiklerimi korkum yüzünden...
~A.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Artık şuna bir son verelim mi?
Hep beraber bu etiketi paylaşalım ve ailemizi büyültelim.
#sanaltacizehayır
(Yorumlara 1000Kitapı etiketlerseniz mutlu oluruz.)