Deadx55

Deadx55
@gecem78
Bir tane gerçek dost bütün insanlara bedelmiş onu anladım..
Reklam
"Gece en karanlık ve ebedi göründüğü zaman gün ışığı en yakındır. Her gecenin bir sabahı vardır."
"Geceyi seviyorum. Karanlık olmasaydı, yıldızları asla göremezdim."
gelen gidenin aynasıymış be