2023 benim açımdan pek verimli değildi. Okuduğum kitap sayısı 12 ve bunun 3'ü daha önce okuyup üzerinden zaman geçtiği için yeniden okumak istediğim kitaplardan oluşuyor. Üzüldüm bu sayıya. Bunu biraz da zor bir yıl olmasına bağlıyorum. Suç ve Ceza ile başladım yıla ki sanırım yanlış bir tercihti. Deprem döneminde elimdeydi hep. Yaşadığımız süreç oldukça sarsıcıyken bir yandan öğrencilerimin etkilenme düzeylerini öğrenmeye çalışıp bir yandan hayata devam etmekte ısrarcıydım. Rodya'nın ruh hali, düşünceleri fazla gelmeye başladı. Kısaca elimde süründürdüm kitabı. Bitirmem 4 ayımı aldı. Sonrasında okuduklarımı sırayla yazmak istiyorum, buranın arşiv olmasını istediğim için.
2. Gece Yarısı Kütüphanesi
3. Seninle Başlamadı
4. Kuyucaklı Yusuf
5. Genç Bir Doktorun Anıları
6. Momo
7. Ormandaki Yabancı
8. Normal İnsanlar
9. Aylak Adam
10. Veronica Ölmek İstiyor
11. Ikıgaı
12. İnsanlığımı Yitirirken
ve 13. Dorian Gray'in Portresi yılı bu kitapla bitiriyorum. Ama sanırım tamamlamam 2024'e kalacak.